De zeereis richting Athene - Reisverslag uit Kreta, Griekenland van Theseus - WaarBenJij.nu De zeereis richting Athene - Reisverslag uit Kreta, Griekenland van Theseus - WaarBenJij.nu

De zeereis richting Athene

Door: Theseus

Blijf op de hoogte en volg Theseus

10 Februari 2014 | Griekenland, Kreta

Het was gelukt. Ik had mijn missie volbracht, en kon vol trots teruggaan naar Athene. Ik had gedaan wat mijn vader me gevraagd had. De witte zeilen vervangen door zwarte. De sfeer was goed. Zowel voor mij als de rest, omdat iedereen wist dat dit niet meer hoefde te gebeuren. Iedereen zong vol vreugde. De liederen gingen over de trots van Athene, en waarom wij zo goed waren. Binnen nu en een dag zouden we weer terug zijn op Athene. O, wat verheug ik me hierop. Ik laat het even hierbij, en vertel weer verder als ik op Athene ben aangekomen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Theseus

hallo, ik ben Theseus. ik vertel hier over een verhaal dat ik laatst heb meegemaakt. dit doe ik per dag.

Actief sinds 14 Feb. 2014
Verslag gelezen: 89
Totaal aantal bezoekers 1856

Voorgaande reizen:

06 Februari 2014 - 12 December 2014

de lange reis

Landen bezocht: