Verblijf op Naxos - Reisverslag uit Kreta, Griekenland van Theseus - WaarBenJij.nu Verblijf op Naxos - Reisverslag uit Kreta, Griekenland van Theseus - WaarBenJij.nu

Verblijf op Naxos

Door: Theseus

Blijf op de hoogte en volg Theseus

09 Februari 2014 | Griekenland, Kreta

Daar waren we dan op zee richting Athene, moe en vermoeid met het gevecht tegen de minotaurus in Kreta. Voordat we onze reis gingen voorzetten wilden we eerst een nachtje slapen op het eiland Naxos. Ariadne had het er over op de reis, omdat het gewijd is aan, de god van de wijn, Dionysos. We hadden onze slaapplekken klaargemaakt en maakte een kampvuur om de hele nacht te feesten. Na het feest gingen we allemaal. ’s Ochtend vroeg, voordat we richting Athene wilde varen, zagen we dat we Ariadne waren verloren. We zochten en zochten maar tevergeefs. Na een paar uur besloten we de zoektocht te stoppen en naar Athene te varen.