Het vertrek uit Athene - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Theseus - WaarBenJij.nu Het vertrek uit Athene - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Theseus - WaarBenJij.nu

Het vertrek uit Athene

Door: Theseus

Blijf op de hoogte en volg Theseus

06 Februari 2014 | Griekenland, Athene

Een paar dagen geleden had ik gehoord over het verhaal van de Minotaurus. Ik hoorde over de zeven meisjes en de zeven jongens. Hoe ze afgevoerd werden, en op ranzige wijze werden verslonden door dit beest. Afschuwelijk vond ik dit. Dit spoorde mij aan om naar Kreta te gaan. Ik hoorde dat de Minotaurus gedood moest worden om de vloek te verbreken. Ik wilde dit doen. Vandaag had ik al mijn spullen gepakt, en mezelf gereed gemaakt voor de reis naar Kreta. M’n vader was hier zwaar tegen, maar ik voelde dat dit mijn plicht was. Dit bracht ik over bij hem, en hij vond het goed als ik zeker wist dat het zou lukken. Het enige wat hij zei: “Als het je lukt, wil ik dat je de zwarte zeilen vervangt voor witte, zodat ik kan zien dat het gelukt is.” Ik knikte dat ik dit zou doen, en verliet mijn familie en vrienden voor deze reis.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Theseus

hallo, ik ben Theseus. ik vertel hier over een verhaal dat ik laatst heb meegemaakt. dit doe ik per dag.

Actief sinds 14 Feb. 2014
Verslag gelezen: 69
Totaal aantal bezoekers 1859

Voorgaande reizen:

06 Februari 2014 - 12 December 2014

de lange reis

Landen bezocht: